ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Θα θέλαμε ευγενικά να σας υπενθυμίσουμε πως για τυχών προβλήματα με τις ΤΠΕ (υλικό και λογισμικό) θα είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο υπενθυμίζοντάς σας τη διαδικασία αίτησης υποστήριξης:

Πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως σχολικές μονάδες ή εκπαιδευτικοί με τις ΤΠΕ δύναται να επιλυθούν είτε από το τμήμα Τεχνικής Στήριξης του Π.Σ.Δ., είτε από τον Υ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είτε τέλος από εσάς τους ίδιους ακολουθώντας κάποια από τις προτεινώμενες λύσεις στην ενότητα/μενού “Συχνές Ερωτήσεις”.

1ος Τρόπος: Αίτηση υποστήριξης στο Π.Σ.Δ.
Πηγαίνουμε στη διεύθυνση https://helpdesk.sch.gr/ και συνδεόμαστε με τους κωδικούς του σχολείου μας (κωδικοί για Π.Σ.Δ. και όχι του myschool) και συμπληρώνουμε την αίτηση υποστήριξης εκφράζοντας αναλυτικά το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε. Οι τεχνικοί του Π.Σ.Δ. θα απαντήσουν συνήθως εντός ολίγων ωρών. Αν το πρόβλημα χρήζει αντιμετώπισης από τον Υ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., τότε οι τεχνικοί του Π.Σ.Δ. το διαβιβάζουν σε εμάς.

2ος Τρόπος: Αίτηση υποστήριξης στον Υ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Για κάθε αίτημά σας θα πρέπει να συμπληρώνετε την αντίστοιχη φόρμα αίτησης υποστήριξης που μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ούτως ώστε να καταγράφονται τα αιτήματά σας και να προγραμματίζονται άμεσα τυχών επισκέψεις για αυτοψία και λύσεις στο χώρο σας ή μεταφορά υλικών προς επισκευή στο δικό μας χώρο.

3ος Τρόπος: Τηλεφωνική επικοινωνία με Υ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και αφού πρώτα έχετε συμπληρώσει τη φόρμα αίτησης, μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας και τηλεφωνικά καλώντας το γραφείο του ΥΠΛΗΝΕΤ στον αριθμό: 2414409852.
Για να σας εξυπηρετήσουμε από απόσταση σε τυχών προβλήματα λογισμικού, θα πρέπει να έχετε εγκατεστημένο στον υπολογιστή που παρουσιάζει το πρόβλημα το πρόγραμμα AnyDeskTeamViewer) και φυσικά να υπάρχει σύνδεση στο Διαδίκτυο.

4ος Τρόπος: Αποθετήριο λύσεων σε συχνά προβλήματα στην ιστοσελίδα μας
Στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. υπάρχει ενότητα με λύσεις σε συχνά προβλήματα. Παρακαλούμε να ρίχνετε και εκεί μια ματιά μήπως και τυχών βρείτε λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε πριν επικοινωνήσετε μαζί μας. Η ιστοσελίδα ενημερώνεται τακτικά με νέες συμβουλές, λύσεις και ιδέες.

Τέλος, μην ξεχνάτε και υποτιμάτε το Χρυσό Κανόνα υποστήριξης στις ΤΠΕ που απλά προτρέπει να «κλείσουμε όλα τα προγράμματα και να επανεκκινήσουμε τον υπολογιστή μας». ? Αρκετές φορές λύνει το πρόβλημα!

Πολλά από τα προβλήματα στους υπολογιστές μας προκύπτουν από κακόβουλο λογισμικό το οποίο εγκαθιστούμε ή φορτώνουμε στον υπολογιστή μας άθελα ή εν αγνοία μας. Δείτε εδώ μερικές συμβουλές για να αποφύγουμε τέτοιες καταστάσεις: